Majoritatea ne-am izbit de afecțiuni de natură oncologică, fie că am auzit sau văzut la știri, la cunoștințe sau rude, fie că am citit pe internet, despre cancer – aceasta boală grea și meschină nu face nicio diferență între oameni atunci când lovește.
Constienti de nevoile membrilor de sindicat, mai ales în momente de răscruce, asigurarea medicală de cancer este soluția pentru a veni în ajutorul acelora dintre dumneavoastră, care își doresc accesarea unor servicii medicale la cele mai înalte standarde de calitate.
Prin cele 3 pachete de asigurare negociate de SNGJ Dicasterial cu AEGON, membrii de sindicat pot accesa produsele Diagnose.me și Optimist.
Despre OFERTĂ:
Oferta exclusivă presupune faptul că produsul Diagnose.me, cu prima anuală de 120 lei, este acordat BONUS membrilor SNGJ Dicasterial.
Valorile (finale) de 350 lei / 275 lei / 200 lei reprezintă prime anuale și se achită la intrarea în asigurare.
Despre CONDIȚIILE de preluare în asigurare:
Oferta se adresează membrilor SNGJ Dicasterial dar și familiilor acestora (soț/soție/copii/părinți/frați/surori).
Vârsta de intrare în asigurare: min. 18 ani (împliniți) – max. 64 ani
Durata asigurării: 1 an, cu posibilitate de prelungire
Pe un singur CNP se pot accesa maxim 3 produse iar despăgubirile se acordă cumulat.
Despre fluxul OPERAȚIONAL:
Perioada de manifestare a dorinței de a intra în asigurare: 1 – 17 martie 2023
Viitorii clienți vor accesa următoarele linkuri pentru Acord GDPR și Analiza necesităților.
Se va înainta către Safety Broker pe adresa de e-mail gianina.gongu@safetybroker.ro , următoarele documente: copie act identitate, număr telefon mobil, adresă de e-mail.
Prima anuală de asigurare se va achita de către fiecare asigurat în parte, în contul Safety Broker, CUI 17437817, Banca Transilvania (RON) IBAN RO47BTRL0460160100739346.
Confirmarea plătii se va face la adresa de e-mail gianina.gongu@safetybroker.ro, până la data de 29 martie 2023, inclusiv.
Intrarea în vigoare:
- a asigurării Optimist (afecțiuni oncologice): 1 aprilie 2023
- a asigurării Diagnose.me: după ce asiguratul face activarea acesteia, ca răspuns la un e-mail primit de la AEGON
Serviciul de a doua opinie medicală acoperă cele mai grave și frecvente 88 de afecțiuni (din specializări medicale precum: oncologie, neurologie, cardiologie, medicină internă, pediatrie, imagistică).
Produsul facilitează consulturi medicale on-line cu unul dintre cei peste 150 de medici specialiști internaționali (SUA, Europa, Israel).
Perioada de așteptare (până la activarea serviciului): 30 de zile de la data intrării în vigoare a poliței.
Nu sunt acoperite afecțiuni medicale diagnosticate înainte de expirarea perioadei de așteptare.
Clientul/pacientul furnizează documentele medicale deținute (analize laborator, RMN, raze X etc.) în limba română, acestea sunt traduse și expediate către medicul specialist ales de către client.
A doua opinie medicală este primită în max. 7 zile lucrătoare (tradusă în limba română).
Ulterior, clientul mai poate adresa încă 2 întrebări suplimentare medicului specialist legat de acea afecțiune.
Într-un an de asigurare, clientul are dreptul la 3 opinii medicale, pentru 3 afecțiuni diferite.
Produsul oferă sprijin financiar imediat (fără a fi nevoie de justificarea cheltuielilor) în cazul diagnosticării cu o afecțiune oncologică (30.000 lei / 20.000 lei / 10.000 lei).
Produsul oferă acces la consult de specialitate în maxim 72 de ore de la primirea documentelor medicale care certifică diagnosticul oncologic, de către AEGON, într-unul dintre cele 4 centre medicale Amethyst din țară: București, Cluj, Timișoara, Alba Iulia.
Perioada de așteptare (până la activarea acoperirii oncologice): 90 zile de la data intrării în vigoare a poliței.
Pentru persoanele asigurare prin Sistemul Național de Asigurări de Sănătate, serviciile medicale din cadrul Amethyst sunt gratuite.
Condițiile pentru ASIGURAREA DE VIAȚĂ OPTIMIST pot fi consultate aici.
Prezentarea produselor AEGON poate fi descărcată aici.
*IDentitate profesională!
Echipa SNGJ Dicasterial